dimecres, 15 de febrer del 2012

El  Nadal

Aquest nadal he vist a tota la meva família i a amics de els meus pares. El 24 de desembre vaig anar a dinar a la casa de la meva tia a Granada vaig estar tres dies amb ella enel seu apartament . Al matí següent varem anar a comprar una camera per a mi , només vaig tenir aquest regal  i roba  perque la canon va costar 700 euros, estava molt contenta. 

El 27 de desembre varem anar a Alacant concreta-ment a Benidorm, varem estar mirant el auto gir del meu pare , després  varem anar a donar un passeig per la platja i vàrem anar a dinar a un restaurant.
  
El 29  vàrem tornar a Eivissa en el avió , cuan vaig arribar vaig ordenar tota la meva roba i hem vaig anar a dormir.
 
El 1 de Gener varem anar totes les meves amigues i jo al cine i a la feria.
 
El 5 de gener vaig anar a menjar a la casa de altra amiga de la meva mare, mes tard  vaig anar a veure a les meves 

LUCÍA ALCALDE ORTIZ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada