dimecres, 15 de febrer del 2012

EL NADAL
 
Aquest nadal vaig anar a Madrid a una casa de San Sebastan de los Reyes dels meus cosins.
A la seva hi havia de tot: jocs, ordinadors, menjar... El millor de tot va ser que en la seva residencia feia 20 graus i a la meva fa 10.
El primer dia vaig a anar a veure el camp de Real Madrid (SANTIAGO BERNABEU).
I vaig menjar amb els meus parents fora del camp.
El meu cosí em va contar que el 31 de desembre es menja dotze raïms segons la tradició. Quan toca les dotze campanades et tens que menjar els dotze raïms.
I així va ser, el 31 de desembre vaig anar a un xalet de Agete, un poble situat al nord de Madrid. Varem tirar petards i coets.
A les dotze de la nit varem menjar raïm per celebrar la arribada del any nou.
El 4 de gener vaig anar de nou a Eivissa.

WANG REN

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada